äckligt och blandat

Den här dagen har varit otroligt konstig. Hemsk och bra på samma gång.

♣ Ganska rolig gympa, som jag faktiskt gick in för. :D
♣ Äckliga potatisbullar (som jag just nu känner för att spy av men som jag faktiskt åt på lunchen)
♣ Långtråkig dag resten av tiden.
♣ Ett sms som jag nästan svimmade av.
♣ Världens längsta och oroligaste bussresa som jag aldrig vill uppleva igen. Jag satt inte stilla en enda gång.  Hade ondare i magen ju närmare hem jag kom.
 ♣ORO
Lättnad och underbart. ♥

Den här starten på veckan känns lite oroväckande. Men nu går det uppåt.

Ser fram emot helgen och de två lediga dagarna efter den.

Mamma: "Tinis, du måste verkligen prova det här."
Jag springer upp för trappan.
Och så ger hon mig sin nya kniv som hon tycker är ovanligt skarp och vill att jag ska skära dill. :)
Mamma: "Jag har skurit purjolök hela helgen, det är jätte kul"
Bara mammor kan vara så glad för en kökskniv.
Min mamma är gulligast och på torsdag är det hennes dag. :)

Längtar efter Robin, fast jag har varit med honom hela dagen. Kanske imorn?
Snart i din lägenhet älskling! :)

Until all is lost , until the beauty of the day.
Tear to tear, mouth to toung, heart to ground, heart to ground, I am inlove.

Som jag sa förut så önskar jag lite att jag satt ihop med dig. Så jag kunde vara med och lukta på dig jämt. 
Jag älskar dig. 


   

Kommentarer
Postat av: lisa

Hahaha vad roligt om Ingela!


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback