Glassigt

Nu är det väl officiellt vår, även om det snöade för två dagar sen. (Jag drog för alla persienner för att ignorera den.)

Tyvärr är lovet slut och jag ser fram emot den värsta veckan i hela tvåan nästa vecka.

måndag: körlektion och PLUGGA.
tisdag: Biologiredovisning om pungdjur (som jag tilloch med satt och jobbade med hos frisören idag.) (Plus att jag hatar att säga ordet pung och det ska vara en muntlig redovisning.
onsdag: Historiaprov OCH samhällskunskapsprov
torsdag: körlektion x2 plus massor med plugg.
fredag: MATTEPROOOV :(

Längtar tills allt är klart.

Jag har i alla fall tre saker att se fram emot. Körkortet, mammas fest=SPA, dominikanska i höst(?)
 

image72 Oscar, jag, jonas med glass. :)
image73Jag oh Ida. :) ♥

/M

Kommentarer
Postat av: sanna

Oj vad våriga kort:) Ses kanske imorn eller på lör! Puss


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback