Toppat

Den här veckan har verkligen tärt på mig. Jag har varit väldigt labil men om jag ska sumera veckan så måste jag erkänna att jag har kommit på väldigt mycket saker att se fram emot!

♣ Sommar!
♣ R flyttar, han får gärna ta med sig mig. :)
♣ Mammi fyller år och vi ska fira med spa och släkt. (+min söta kusin Ruben) 
♣ Min favvo Ida fyller 18, då ska vi hitta på massor med saker. Hon ska ha fest. :D
♣ Resa i höst med hela stora familjen. handpenning inlämnad=no regrets. ! JA!

Nu ska jag åka och möta min kära syster på stan som vanligt på lördagar. Efter det blir det en koll på lägenheten!

Är stolt över att jag mickis och malin lyckades laga så god mat igår. Det var lyckat och jag hade jätte trevligt. :)
Kanske hade kunnat skippa shrek, men. :P


RRobbe?
Eller hur skulle man kunna tro att det är samma person?
Men min älsklng är finast!

Martina.


Kommentarer
Postat av: malin

tack för igår martina :)
visst var vi duktiga och jag hade jätte trevligt!

vi ses kanske ikväll om du kommer!

Postat av: malin

tack för igår martina :)
visst var vi duktiga och jag hade jätte trevligt!

vi ses kanske ikväll om du kommer!

2007-04-21 @ 17:40:02
URL: http://malinm.blogg.se
Postat av: malin

tack för igår martina :)
visst var vi duktiga och jag hade jätte trevligt!

vi ses kanske ikväll om du kommer!

2007-04-21 @ 17:43:49
URL: http://malinm.blogg.se

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback