Söndag

En konstig dag som ingen verkar veta vad den ska finnas till för. Eller ibland kan jag tycka att söndagar är bra att ha, bara för att man kan ha den till att göra allt tråkigt på den.

Idag har jag bara segat med Robin och tillslut gjorde vi något väldigt kreativt; vi bakade en äppelkaka med tosca täcke. Men sen mådde jag illa när den väl var klar. :)

Jag tror och hoppas att den här veckan kommer gå fort. Sen ska ajg njuta av ett långt lov, utan att behöva göra något i skolan.  Har mycket roligt att göra!

Mitt lilla veckoschema.

♣måndag- Fika hos födelsedagsbarner, petra. + Övernattning hos Ida. :)
♣tisdag- ROMME!
♣onsdag- Alla ♥-dag med min älskling.
♣tordag- En vanlig träna-med-ida dag. :)
♣ fredag- R R R R ?
♣lördag- Middag i det spanska huset?
♣ Söndag- Yoga? + utflykt med mamma?

Den här veckan ska jag också klömma in ett prov i make-up och massa träning efter helgen svull. På tal om make-up så hade jag och Ida sjukt roligt sist vi var där. har alltid roligt med Ida. Notera min fina sminkning på Ida. Har tyvärr itne den jag fick av henne på bild.

158239-36158239-35
158239-34158239-33

Nu ska jag sova och tänka på min underbara.

Martina

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej sötnos. Är allt bra med dig? Tänkte bara höra med dig vad du ska göra imorgon kväll? Tänkte om vi skulle dra en utgång eller nåt? Om du har lust (: Men du kan ju slå en pling imorgon, eller om vi ses i skolan.. Puss!

2007-02-15 @ 14:58:23
Postat av: sanna

MARTINA! Jag har en martina-abstinens. Hoppas vi kan leka på lovet! Du kanske vill följa med på fest på fredagen på lovet?

Postat av: Världens Bästa Karlsson

Du är dålig på att uppdatera bloggen hörrödu:) Vi kanske kanske ska till vingåker på lördag då kan du/ni kanske följa med om du har kommit hem o så. Ska till Jönköping i morogn jag ringer därifrån. Saknar dig Tiny!:) Puss din Ida

2007-02-19 @ 11:02:58
URL: http://idalinnea.webblogg.se

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback