Bra helg x2 !

I fredags lagade jag och älsklingen en jätte bra middag, som vanligt. Vi kan allt, vi två. :)
Vi kollade på Let's dance premiären, och nu är jag avundsjuk på alla viga som kan dansa ...

Vi lyckades tillslut ta oss till Malin på lördagen, som tur var. Efter en liten tripp fram och tillbaka till crownwell, eftersom någon glömde sitt pass, slutade vi hemma hos Malin igen. Och jag tog sönder två glas på fem sekunder. En av mina många kvaliteer. Haha. 

Igår blev den omtalade badmintonmatchen av mellan mamma, Håkan, mig och Robin. Den slutade såklart med att vi vann. Vi kan ju allt som sagt. :D

Nästa helg kommer också bli bra. Jag hoppas på en utekväll på fredagen och en spelkväll på lördagen. Men än så länge är det ju bara måndag. Hoppas!

Ikväll blir det fortsättning på mitt spännande pluggande. BLÄ!

Hejdå!

   

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback