En slags studiedag..

. Fast ändå inte. Jag hade sovmorgon till ett som vanligt. Så fick jag springa till äckliga 116 så jag inte kunde andas.  Och så satt jag helt  trött på bussen med en  tjock tant med genomskinliga ögon som stirrade på mig. 

Så kom jag äntligen fram till skolan. Det var helt tomt. Inte en kotte såg jag till. Sen mötte jag två som sa att vi inte hade lektionen. Den enda lektionen på hela dagen. Det innebär att jag blev ledig. Så jag gick och solade. Och min Ida väntade på mig så vi kunde gå på stan. Sen fikade vi, och träffade söta Mickis. :) Sen kom pappa och vi shoppade loss. Äntligen en ny plattång som itne väger 5 kilo. Fick även en väldigt söt tröja, svart, som det mesta jag har. Men jag är nöjd i vilket fall!

Mina fina synd från asos har kommit och jag måste säga att jag är riktigt nöjd!



Kolla vad jag hittade hemma hos Robin. Se så fin min pojke är. :)

Måste säga att det känns konstigt att inte kunna spendera fler somrar i Barkhult. Har världens bästa minnen därifrån. De kommer finns kvar även om inte R & I gör det.

Sista raden tillägnar jag min, min, min.

Martina





Kommentarer
Postat av: Robin

Jag ska fan oxå skaffa en webblogg. :D Jag rinegr dig sen älskling! Kysssss

2007-01-11 @ 21:50:06

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback