Inte utan min älskling.

Imorn åker vi till sthlm på en liten dagstripp.  Det blir bra. Bara du och jag!

Idag vaknade jag med robin vid min sida. Började inte skolan förrän vid ett och efter den enda lektionen gick Ida och jag på stan. Men nu håller jag hårt i plånboken tills imorn :P 
Efter den ansträgande eftermiddagen gick vi och tränade på natilus. Två pass, abs passet var mest givande. Trodde typ det skulle synas efteråt. :D 

Varför är alltid tordagarna sjukt mycket bättre än alla andra dagar? Spec. Tisdagar. 
Tror dock jag vet ett par anledningar. nice and quiet.. .

Lördagen ska jag och Ida (och Mickis?) spendera hemma hos Ida och laga mat och mysa. Det kommer bli perfekt! På söndagen ska jag testa på yoga, men Ida såklart.
Folk ser typ ingen skillnad på oss längre för vi är med varandra jämt. :p!
 


Tillägnar sista raden till den jag älskar. ♥

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback