Om jag fick välja

.. skulle jag istället så ut like this.



Gisele, my favorite, sen jag såg VS fashion show.

Men jag tror jag kan glömma denna look med mina små kycklinglår till ben. :D Hm, finns ingen likhet iof.
Jag får nog nöja mig med det gud har gett mig liksom.:P

Måste säga att de senaste två dagarna har varit lite konstiga. Lördagen kändes som någon konstig veckodag. Det var helt segt och hände ingenting. Det var mer framåt natten som minSanna och jag kom igång liksom. "jag blev adopterad bara för att jag var blond och blåögd" ...
En konstig, tyst, trött kväll. Men rolig också. Vi är bäst tillsammans!

Söndagen blev inte riktigt som planerat men jag orkade mig upppå en springtur i alla fall. Sen läste jag resten av förmiddagen med en sovande R vid min sida.
Spenderade resten av den här sega dagen med min biologiböcker. BLÄ!

Vill inte se åter till cold mountin sjäääälv. !!

Martina



Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback