Tisdag

...Och inte vilken tisdag som helst:


Världens sämsta tisdag. Jag fick klara mig i skolan utan Ida. Jag hann knappt äta upp min torftiga lunchciabatta. Hela mitt ansikte är svullet och skärt efter mitt besök på solarieöarna. Jag har fortfarande inte övningskört och tränat på att göra en bra sväng. Det är dagen innan världens största biologiprov. Allt det här toppat med min inte allt för överfyllda garderob och bara det faktum att jag är jag gör den här dagn till världens sämsta. 

Dessutom tycker jag att det är väldigt konstigt att Lisas och mitt lilla paket från asos inte har dykt upp i brevlådag än. OCH som syfiselen på kakan (haha) så har jag tappat bort min söta vita t-shirt, tack

SÅ, nu har jag klagat färdigt.

Jag har kommit underfun(hur stavas det) med att jag tog konstiga och få kort på nyår. Här är två.


  Jag vet att det är fult med halva vitt, men det var det bästa jag kunde göra. :)
  Jag och min bästa!


Oj, nu har jag bråttom. Ska hem till biologiböckerna och råriset.

Over and out


Kommentarer
Postat av: Robin

Ja det va ju lite träligt att du inte fick äta upp lunchen men så torftig va den väl ändå inte? =)
Och alltså det där kortet när vi kysser varandra...Visst alltså jag vill ju att du ska ha ett sånt kort men när det är closeup på mig och jag ser ut som aa jag vet inget lika fult som jag kan jämföra med så är det ju inte lika kul haha. Vi får ta något bra istället. Hoppas det kommer gå bra imorgon på provet och det tror jag det kommer gå också. Älskar dig massor

2007-01-09 @ 21:06:25
Postat av: sanna

Wei, jag ser ut som ett pucko:P MEn det är lungt, helt okej! haha eller inte. kiss


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback