dilemma

Början på veckan har varit som ett helt liv. Jag är helt utmattad.
Jag och Kattis försökte styra upp samtalet som handlade om:

- Att kunden var kändis
- Att kunden varit nära på att dö, men inte dog
- Att någon sålt kundens sommarstuga fast hon inte ville det
- Att kunden blivit full på tre oliver och ett glas vin
- Att kunden hade en cykel som hon hade sparat till sen hon var 6 år, med nya gråa däck, som någon sålt

.... Och typ tusen saker till som kändes ganska irrelevanta att veta om man jobbar på Telias kundtjänst  men tillslut löste vi problemet och kunden verkade ganska nöjd. :D

Jag har nu ett litet problem. Jag har varit inne i optiker Persson affären typ fem gånger de tre senaste dagarna för attg försöka komma fram till vilka solglasögon jag ska köpa. Det blir bara svårare och svårare, för varje gång hittar oskar ett par till som jag vill ha.. 

image95  
 
Jag gillar de flesta tom ford, här är ett par som är med på listan och de finns i mörkbrun också.
Hur ska jag göra?

Dagens att se fram emot.
♥ Jag ska bestämma mig för vilka solisar jag ska köpa, imorn!
♥ Jag och mamma ska gå ut och äta sommarmiddag på La uva!
♥ Det är bara en vecka kvar till GOTLAND!  Iiih!


Martina


Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback