kortkort

En liten, men informativ uppdatering om världens bästa minisemester.

Gotland har varit helt perfekt. Med fest ungefär 24 timmar om dygnet, lite sol, lite regn.

Resans MINUS
♣ Vi bodde i ett rum på ungefär en kvadratmeter. :)
♣ Jag fick oönskade vätskor i ansiktet
♣ Jag fick se en oönskad dans av den jag allra minst ville se den, och började gråta på kallis
♣ Resan var ALLDELES för kort

Resans PLUS
♥ Det var sjukt kul nästan dygnet runt
♥ Vi hade en väldigt mysig middag en av dagarna
♥ Jag hittade min favoritdrink.. "Något med rosa.." :)

Bilder kommer så småningom. :)

Nu ser jag fram emot:
- En la uva kväll
- En kräftskiva
- Min lön
- Shopping
- Resa till malmö?
Och konstigt nog, festa. :)


Martina 

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback