Martina i blåbärsskogen

Igår bestämde sanna och jag oss för att skita i regnet och gå ut i skogen och plocka blåbär. Vi var riktigt duktiga och plockade i en och en halv timma. :) Jag kände att jag passade riktigt bra där bland blåbären, mamma brukar kalla mig för blåbärsöga, kanske inte världens finaste smeknamn, men bättre än det jag kallar Robbe för ibland, brunöga. :D

Efter den llilla utflykten tänkte vi leka lite husmor och baka blåbärspaj och göra sylt. Det blev dock inte av och om jag gissar rätt står nog blåbären fortfarande kvar i durkslaget på diskbänken. Det får ju vara måtta på vad man orkar..

Jag satte mig istället med Lisa och tittade på O.C. Det var riktigt spänt när vi förstod att det bara var tre avsnitt kvar. Och när det var dags för det sista grät jag mig typ igenom avsnittet och i slutet var mitt ansikte helt svullet. Pappa var typ tvungen att trösta mig. Ha ha..
 

SNART GOTLAND!

158239-51
Trots allt bäst tillsammans!

/M

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback