Premiär!

I Söndags åkte vi till yxningen och badade, det var inte mitt premiärdopp, men däremot vad det mitt premiäthopp. :) Jag hoppade både från ettan, tvån och trean. ..

Igår lämnade jag glasskiosken bakom mig, och hade min premiärdag på mitt nya jobb, Telia. :)
Det är sjukt mycket att ta in. Och det som många andra lär sig på två månader, ska jag lära mig på två veckor.
Det blir mycket prisavtal, öppningsavgifter, nummerpresentationer och kundbilder. 

Vecka 26 kan ni börja ringa till mig på kundtjänst om era telefoner krånglar. :P

Jag ska passa på att njuta av mina lediga dagar, eftersom de inte bli så många. Nästa vecka är det midsommar och traditionerna ska inte brytas. Nötudden, here I come again. :P

Min inköp som måste ske inom den närmaste tiden. (imorn?)

♥ Dagbok, har alltid skrivit  och kommer förmodligen alltid göra det.
Vitt ribbat linne, kan aldrig ha för många..
Svarta shorts, det saknas i min garderob just nu.
♥ Klänning, kan man ha till allt och det behövs till min nya söta spetsbolero.

Min lunch är nu slut, back till utbildningen. .. 

image70
Nötudden, här ska jag tillbringa min midsommar, som vanligt.


Martina
 
 


Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback