sommarhelg..

... Om man bortser fråb vädret kanske..

♣ Fredag
Ida och jag planerade en fika-kväll. Den förstördes när vi kom till fräcka, eftersom det stängde precis när vi skulle gå in. Så träffade vi Robin och följde med till O'leirys, eller hur det stavas. Vi skulle vidare till trädgårn men hade otur med stängning en gång till, och fick inte ens komma in. Det avslutade vår lilla sommar-kväll och vi gick hem. 

♣Lördag
 Efter en liten runda på drömgården, ( som harvärldens finaste saker) och en sallad på paus, åkte jag hem till min Robin.
Tre timmars väntan på en buss till arkösund.....utan mening. Min smarta pojkvän hade kollat fel i busstidtabellen, iof inte så ovanligt, en gång hamnade han i Östra Ryd istället för på östrarydsvägen. Och det är mer fel än vad man kan tro. 
Men vi hoppade på bussen, även fast den inte gick ända till Arkösund och satt och väntade på en öde pizzeria i östra husby (?) tills vi äntligen blev upplockade. 
Resten av kvällen var lyckad och mysig. :)

Nu väntar jag på Robin... KOM HEM :)

/M 

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback