sunshine is gone for now

Väntan, oro, dvala, tårar. Och en underbar familj som betyder mycket!

Jag tror jag ångrar lite att jag inte följde med idag. Men samtidigt var det nödvändigt att hinna det jag gjorde. En konstig, lång, tråkig dag som jag lika gärna kunde hoppat över.

 Jag känner mig faktiskt lite taggad inför helgen.

Fredag: After work party!
Lördag: Hm, får vara öppet tills jag pratat med Malin.
Söndag: Martina turns 18. :)

Imorgon SKA jag vara nyttig och träna & sola, inte för det är nyttigt. Men det behövs.

Nu har Solskenet försvunnit till Adolf. Jag som behövde en oensam säng inatt. :(

Nu ska jag återgå till min bok; Therese Raquin. (?)

/M


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallo:) The sunshine will be back today:) at the after work party! Längtar tills ikväll, då ska vi putsa bilar som bara den! YAEH!

2007-03-09 @ 12:15:37

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback