Vårkänslor!

En mycket trevlig gårdag hos Lovisa. Jag träffade många trevliga och det blev nästa som en liten klassträff också, kan ju vara bra för att bygga på sammanhållningen lite. :p Kvällen började bäst. Synd att den blev lite messed up i mitten.
Tack Lovisa, för jag fick komma!
Tack för alla mobillån. :D

158239-43M&I158239-44Lovisa o Ida


Idag har jag varit duktig och jobbat! Och jag GICK dit och hem. Det var sjukt skönt ute och jag fick massor med vårkänslor. Det luktade till och med vår! på min födelsedag ska det vara krokus och snödroppar. Så det så.


Måste klara en HEL vecka utan Ida. Saknar dig redan!

Martina

Kommentarer
Postat av: robin

Du är så jävla söt älsklingen!!

2007-03-06 @ 01:38:13
Postat av: ida

Saknar dig min tiny. Nästa år måste vi åka upp. Sjukt me röjj man kan ha:D:D:D:D

2007-03-06 @ 20:06:44

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback