Årets första dopp!

Igår invigde jag havet för i år, genom att bada i det. Jag sprang i som en liten vilding och doppade håret och sprang upp. Sen sprang jag i igen. Och sen en gång till... :)

Helgen i Stockholm var mycket lyckad. Jag Hedvig Kristian och pappa var i lördags på söder och gick i udda affärer och åt  sjukt god mat. Efter den lilla stadsturen åkte vi till Värmdö, till småsötisarna och småjobbigarna Maja och Märta och deras snälla föräldrar Micke och Lotta.. Jag mådde.... inte allt för bra efter fredagens utekväll, särskilt inte när jag blev tvingad att hoppa studsmatta och leka cirkus.

På söndagen fick vi alla lite nya namn.. Adolf blev starke-adolf och Sanna Kurt. Hedvig fick heta lille-fia pch Kristian lilleman (det namnet verkade inte särskilt uppskattat). Själv blev jag ragge för en dag. Robin & Ragge. :)

Nu ska jag skriva vidare och sen ser jag fram emot en lite 3kilometers springrunda helt ensam i regnet. Men vad gör man inte liksom. ... :)

Äntligen ska jag träffa älsklingen också!

/Ragge

158239-46

Kommentarer
Postat av: lisa

Vi måste göra om ett sånt där kort. Det är ju 2007!

Postat av: kaaarl

Bra krök i fredags martina =) haha

2007-05-29 @ 13:12:48
Postat av: Cecilia

Var det skönt? Det ser lite kallt ut!

2007-05-30 @ 02:43:52
URL: http://cillenl.webblogg.se
Postat av: Martina

Kortet är taget för två år sen. Då var det sjukt varmt i vattnet. :) I helgen var det kallt med friskt. !

2007-05-30 @ 08:18:53

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback