"Kan inte sätta fingret på det"

Det är något deprimernade över den här dagen. Både Ida och jag upplever samma känsla men det går liksom inte att sätta fingret på vad det är. Och nu är jag sjukt hungrig.
Jag längtar med hela mig till ikväll.

Dagens fras: "jag har ett födelsemärke i ljumesken som ser ut såhär" ( ritar ett sträck)
Dagens lunch: Inget, men det skulle varit mald kyckling (?) i en liten klump i matsalen. Kändes inte jätte frestande.
Dagens vill ha: Två faktiskt, det första: Robin, det andra: mat på la uva.

Valborg är en mysig högtid och den spenderade jag hemma hos Adolf. Först kändes det lite ensamt att vara ensam tjej men det löstes sen när Sanna kom och sen många andra trevliga tjejer. :) 

Det bästa av allt var att jag fick vara med min älskling. 
Det äckligaste var att han åt en vitlöksbaguett som var fryst i mitten. :)
Det mysigaste var vägen från taxin till huset. :)

Nu ska jag jobba på med samhällskunskap. 

Martina   

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback