Kolmårdensdjurpark

Jag har glömt bort hur kul det är på djurparken. Jag var jämt där när jag var liten men sen tyckte jag att jag var lite för gamla och tuff. :P Nu har jag hittat en aktivitet till i sommar. :)

Dagens höjdpunkter:
♥ Barnens lantgård, tror de där kultingarna, getternas barn, vad de nu heter, tyckte om mig! :D
♥ Sälarnas bo, för där solade Ida och jag:)
♥ Fikastunden med mina pankakor.
♥ Delfinshowen

Dagens besvikelser:
VÄDRET
♣ Mitt gröna te som smakade varm choklad.
♣ Jag såg inte till en enda giraff.
♥ De som satt bakom oss i publiken på definshowen var sjukt jobbiga.



image78
Ida gillar delfiner. Jag gillar en liten getunge.Delfinshow.


Nu måste jag plugga och städa och sakna Robin. Stackars, stackars mig.


/M

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback