Kristiåkertillhimmelen

Den här helgen har haft sina toppar och dalar, men har varit oväntat lyckad måste jag säga.

Tordagen började dåligt och fortsatte dåligt men slutade desto bättre.
En middag och film kväll hos Anna. Jag gillade faktiskt filmen med Jessica Simpson, även om hon inte är min favorit, och jag inte fattade allt. :)
Kvällen slutade efter mycket prat hemma hos mikaela!

fredagen var det meningen att jag och mickis skulle sporta och förbereda oss inför beach07. Men det blev en runda på stan istället. Och sen fick vi stressa för att hinna till nyblivna 18åringen Ida. :)

Fredagens PLUS

♥ Kareoken :D
♥ Rosenbladsvinet
♥ Hemvägen, från aborreberg till robin. :)


Fredagens MINUS

♥ När jag skulle sätta håret bakom örat och höll i en flaska samtidigt och hällde ut det som fanns i flaskan över HELA ryggen. En nedriven tygtavla fixade det. :P
♥ När jag tappade mitt käraste halsband mellan två plankor.
♥ När Robin fick för sig att han skulle gå hem mitt under kvällen och jag inre var riktigt redo om man säger så.
♥ När jag la mig i sängen och insåg att jag inte kunde ligga kvar där. :P

När vi väl kom hem till Robin var min sista komentar " Vilka konstiga fåglar det är ute"

Jag sov hela lördagen och vaknade lagon tills det var dags att åka hem till mig och äta vårmiddag.

En mysig söndag avslutade hela min lilla långhelg. Jag testade på mina golfkunskaper och åt glass, kollade på film  och spelade x-box eller vad det heter. :) 


/Martina


Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback