Min dag som Tina

.. Det namnet är nogot som de i min klass (inklusibe gympalärare) har fått för sig att jag ska kallas. Jag gillar verkligen itne det namnet, men det varkar inte spela så stor roll...

Idag har det varit en friluftsdag. Den spenderade vi med frisks och svettis - ute gympa. Måste erkänna att jag itne var allt för aktiv. Men jag var däremot en riktigt stjärna på beach volley. :) Mitt lag vann överlägset hela tiden och det var världens teamwork mellan mig davis jonas och bäckis. TILLS jag sköt världens skott på stackars david. :(

Nu ska jag fira världens bästa pappa på hans födelsedag. :D 

Martina 

Kommentarer
Postat av: Martina

Herregud vad mycket jag har slarvat med stavningen. :)

2007-05-23 @ 19:04:57

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback