mobbad?

1. jag sitter helt ensam i skolan eller står.. Och VÄNTAR på min biologilektion, eftersom vi tydligen inte hade historia. Jag har alltså vaknat en hel timma för tidigt och gjort mig besväret att åka hela vägen till norrköping, för ingenting!

2. Jag pluggar varje minut. Robin sa igår att det är därför jag och han inte träffas. För att jag ska plugga. Detg låter ganska nördigt, tycker jag allt. Men ska man bli tandläkare så ska man..

3. Det är ett ÅR krav tills studenten, och jag har aldrig längtat mer efter en vit mössa, champange och en prinsesskänsla i en balklänning. 

Igår var det en stressig dag. Jag hann sminka Anna till balen så gott jag kunde och jag tyckte hon blev jätte fin! Jag fick två super fina nagellack, rosa&rött. Ett har jag på mig på mina kortklippta naglar just nu. Och jag är tiktigt nöjd!
 
Tillslut hann jag också färdigt med mitt nätdejting-arbete. Det var ett riktigt roligt område. Jag skapade mid till och med en liten profil för att försöka förstå hur det fungerar. Och under den tid jag hade min profil fick jag flera (skrämmande) förslag. Här är två smakprov. :)

♣Nr1.
Killen: "Jag har en fråga till dig, kort och gott. Vill du stå modell för mig. Jag är fotograf och DU får själv bestämma vad du ska ha på dig respektive inte ha på dig."

Jag tänkte: " Oj, vad generöst att jag själv får bestämma, men jag tror jag skippar det ändå."

♣ Nr2
Killen: "Jag har vunnit en resa till Kreta och jag undrar om du vill följa med. Avresedatum den 9 juli och hemresa den 16. Jag måste ha ditt personnr om du är intresserad. 
Anledningen att jag frågar är att jag inte har någon att åka med och att jag vill lära känna dig"

Jag tänkte: " Jag förstår att du är registrerad på en detingsajt om bristen att ta med sig någon på en resa är så stor. Jag har aldrig träffat dig. Förslag: Ta med dig en kompis?"

Dagens se fram emot

♥ På fredag blir Robin vuxen, för han ska flytta hemifrån, och jag får följa med!
♥ På fredag åker jag till sthlm på sudentskiva. + Gå ut i sthlm? Hoppas,hoppas.
♥ Nästa vecka slutar skolan och jag får njuta av två dagars ledigt innan jag börjar jobba. 

image56
Gotland 06. Ge mig SOMMAR

/ Märta


Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback