sexparty och fred

Helgen var mycket lyckad trots alla små problem som har uppstått.

Fredagen:
♥ Bio med världens bästa syster! Spiderman 3 var efterlängtad. Blev iof liite besviken.
♥ Sova på soffan hos syster, med min älskling brevid. Väldigt nära.

Lördagen:
♥ En kort kort men viktig tur på stan med sis, jag fyndade en lite ballong kjol inför kvällen.
♥ En pinsam bussresa, fick tigga mig till att åka billigare eftersom det fattades 4 kronor. Det var inte lätt!
♥ En kortis hos mickis innan vi gick vidare till Becka.
♥ En tacomiddag med värsting bålen som flickorna hade fixat. :)
♥ Ett överraskningssexparty.. :D yeah. Jag gjorde allt mina fynd. :P
♥ Taxifärd till smedby. :D

På Elins och Simons fest var det trevligt. Och trevligare blev det när bålen och cidern gjorde sitt. 
Och kärleksfull som jag alltid blir med alkohol i kroppen så löste det sig med Ida♥. Till och med andra problem är ur världen tack vare gårdagen. :)
Sen kom älsklingen på ett kort besök och allting avslutades med en liten bilfärd hem till lindö. 

Söndag:
♥ Tiiidig komfirmation för Robins lillebror, som jag inte mådde toppenbra på.
♥ Buffé som jag inte heller mådde toppenbra på. 
♥ Plugga som jag inte mår alls bra av..
♥ Sova som jag nog behöver. :)

Det ska jag göra nu! Nattinatt!

Saknar Malin! 
image82



image83
 
Jag gillar det där med peace tecken.:P haha.

Tom säng till mig nu:( Men snart ska jag få en full säng av Robin. Jag älskar dig!

Martina
 

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback