2008-04-06

Jag måste erkänna att gårdagen var riktigt lyckad! Jag träffade som tur var Carro och Anna. Annars hade jag nog fortsatt att virra runt helt ensam hela kvällen. Vi tog några drinkar och dansade loss. Stort tack till arrangörerna av kvällen. Det var trevligt!

Idag ska jag som varje Söndag försöka ta igen det jag missat i veckan, i pluggväg, och dämpa mitt dåliga samvete. Jag har verkligen sjukt mycket att göra som jag hittills har bestämt mig för att ignorera.
Jag lovar härmed mig själv att börja plugga i tid!

Ett till löfte måste jag göra. Jag måstge sluta spendera mina pengar! Aja baja till mig själv! Synd bara att det är så mycket jag behöver. .. Typ världens finaste jeansjacka.

image274

Nu är det dags att ta av sig spenderar byxorna. :)

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback