As usual

Idag är det en knstig fredag. Jag var ledig igår och idag känns det därför som mådag. Att jag dessutom har 129384 saker att göra bidrar till att jag inte kan slappna av, vilket jag brukar göra på fredagar.

Idag en latte och en te. Tomt på kontot. 

Ikväll ska jag förbi och gratta David som fyller 19. Sedan ska jag hoppa i min svarta fotbolls-otten tröja och ett uttvättat förkläde och gå till otten. jag har en lååång natt framför mig. Kom och hälsa på mig på otten, snälla.   

Imorgon börjar mitt nya liv. Jag ska dricka massor med vatten och grönt te. skippa latten (för det mesta) och börja träna. Jag känner at min slapp-period får min kropp att må dåligt. Stackars min kropp. Vit helg x2 :)

image298
Jag och födelsedagsbarnet. Grattis!

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback