Att överkonsumera

Det här med överkonsumtion är precis min grej. Jag tar för myclet av det mesta jag får tag i, speciellt pengar tyvärr. Men nu ska jag nästan snåla till studenten! 

Just nu:
♥ Mitt serum som ska göra att håret "lever" längre och minskar håravfall. (Jag fick ett ryck när jag upptäckte att mitt hår består av tre hårstrån, kul om man ska fläta en fläta.) Detta serum tar jag minst en gång per dag. Man ska ta det högst en gång per dag vid kraftigt håravfall (Jag tror inte jag har mer håravfall än någon annan)

♥ Min parfym. Jag tar ett lite här och där... Väntar lite och tar ett till. Om ni känner ett sting av burberrys nya så är jag i närheten.

♥ Min allra nyaste källa till överkonsumtion köpte jag idag. Ett lypsyl som innehåller bivax och som har någon slags sting i så att läpparna känns lite pumpade efter man har tagit på smörjan. Jag tycker det är behagligt och smörjer mina hudfärgade läppar ungefär en gång var tredje minut.
 
Tillbaka till de härliga ismerna: marxism, existentialism och feminism.

You'll probobly smell me later.

Kommentarer
Postat av: malin

Javisst :D

synd att du ska till uppsala på valborg :(


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback