Desinfektion

Så, nu siotter jag här och väntar på att pappa ska sluta så vi kan promenera hemåt. Jag hade tänkt att ta en kopp kaffe men det hinner jag inte. Mina fingrar luktar feuril-kräm övertäckt med desinfektionsmedel. Sprit med andra ord. Lukten påminner mig om helgen. Haha!

Jag skulle bra gärna vilja ha det där kaffet nu mellan mina nariga händer med spruckna dubbelnaglar, som jag förgäves har försökt att fila ned så att mina fingertoppar är helt rodnade. ..

Jaja, så himla intressant för alla att veta. Nu ska jag sms:a Ida för 4523:e gången.

M

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej snygging! Ja länge sen vi sågs, jag ska på Annas lilla party, lova mej att vi dricker oss redlösa oh är partylejon;)? hihi under tiden hoppas jag att du höll tillgodo med den stressiga kaffekoppen:) Puss&Kram

2008-04-02 @ 18:57:48
Postat av: Ida Linnéa Karlsson

Varenda gång jag tittar har jag full inkorg. Detta pga av dig. Alla andra fans vill också ha en chans att skicka en hälsning till mig. Hoppas du har översende med detta. Ring en signal så ringer jag upp sen ;)

Postat av: malin

vad ska du och robbe göra på lördag? :)

2008-04-03 @ 07:25:59
URL: http://tadas.blogg.se

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback