Det är över nuuuu

Jag sitter och nynnar lite för mig själv på "det är över nuuu" låten. Jag kan bara den meningen och två till så det börjar bli lite tjatigt nu. Men det som är över är i alla fall veckans jobbigaste syssla: Att städa på mammas och pappas jobb. Jag känner mig nöjd och det luktar ajax överallt, vilket gör mig ännu mer nöjd!

Jag sitter här med en ost macka och någon slags pås-te i alldeles för varmt vatten. Men jag känner mig ganska nöjd över det ändå. Det jag inte känner mig nöjd över och som är, om möjligt ännu jobbigare än att städa, är att jag fortfarande itne skrivit klart min psykologi uppgift, inte börjat på talet och har ungefär 15 sidor att skriva på projektarbetet.

Istället för att sitta här och nynna och klaga samtidigt är det bäst att sätta igång.

Är det ingen som ska göra nåt roligt idag? Berätta om era planer!

image275
Tagen utanför Lindhals av fotoproffset, mig alltså. En liten ättrig hund som gärna vill tro att han
är något mer än vad han är samt en stor hund som ser ut att tänka: "vad håller du på med då?
Ta kortet nångång".

Märt

Kommentarer
Postat av: LOVISA

söt bild!


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback