Exciting

Jag kommer ihåg att exciting var den enda glosan som jag kom ihåg en gång för länge sen när jag gick i femman eller något. Så därför väljer jag detta ord som rubrik på detta kvällsinlägg.

Men något som faktiskt är lite spännande, är att jag sitter här alldeles ensam på mammas och pappas praktik och pluggar. Jag kan ju hitta på vad som helst här. Borra lite eller gå och sno en tandborste. Jag kanske skulle ta och kolla lite i den där lådan som barnen får välja något ur när de tror att de har varit duktiga efter ett tandläkarbesök. 

När jag var liten tog jag alltid (om det inte fanns suddgummin som doftade gott) ett klistermärke med snurrande ögon. Jag vet inte varför jag valde just dem. Kändes som man fick något att ta i. Lite mer för pengarna liksom..

Jag tror jag skippar det där med att borra och leka inbrottstjuv. Jag ska nog koka en stor kopp te till mig själv medan jag sitter och funderar på mitt arbete.

Kan ingen komma på något som kan glada upp mig lite?
(Kaxig, jag VET att glada inte är ett ord och att jag skulle kunna använda uppmuntra eller något annat men nu känner jag av hela mitt hjärta att jag hellre vill använda glada! Så det så! )

image265
Ida, jag kan inte kolla på sex and the cite imorn. MEN JAG VIIILL! :(


Kommentarer
Postat av: Ida Linnéa Karlsson

Vadå ska du ha ont i huvet igen, just när det blir läge att att göra det? Det känns inte som att du vill. Det gör att jag vill ännu mer. Vi gör det nästan aldrig aldrig längre. (tittar på sex and the city)


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback