Fjortis, Fjortis

Nu sitter jag här och stör mig på mitt liv. Ida sitter och kollar på. Och stör sig på sitt.

♥ Vi har inga pengar
♥ Vi har ett halvt projektarbete att skriva och vi har en natt på oss
♥ Vi är hungriga
♥ Vi kan inte umgås imorn eftersom Ida ska jobba

Men samtidigt finns det ljuspunkter..

♥ Vi ska på en väldigt rolig (förhoppninsvis) fest på lördag
♥ Vi ska snart äta
♥ Vi har hittat en klänning till mig som jag tycker är rätt fin men som jag bara kan använda en gång. Högst.
♥ Vi är på bra humör och har en snusdosa som vi tycker om

image289

Jag är lite inne på det här med fjortizar nu. Tycker det är ganska roligt. Här är fjortisjag och fjortisIda i fjortiskläder, för tre år sen påväg till en fjortisfest för att bli fjortisfulla. (16 år)

Kommentarer
Postat av: linn

fina fjortis flickor!:D

2008-04-10 @ 19:36:30

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback