Glassinvigning

Hittills har jag bara hunnit äta glass på halvars. Nu är det dags för att inviga Konfekthörnan i Söderköping med mamma! Jag har ingen favorit, testar alltid nytt.

Fy, jag skriver verkligen tråkigt. Kul för er att veta att jag ska äta glass liksom. Men tyvärr, kära vänner, så händer det inte mycket mer i mitt liv just nu. Jag kanske ska vänta med att skriva tills en ny skandal har inträffat i vårat lilla incest län, östergötland. :)

Under tiden kan ju ni berätta vad ni brukar välja för glassmak, så jag får lite insperation:)

Ha världens bästa fredag!

image281
Glass på halvars. :)

Kommentarer
Postat av: bajsungen

Jag brukar ta glass med bajssmak

2008-04-25 @ 19:47:56
Postat av: maria

Glass är ju verkligen supergott! :)


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback