Godmorgon alla coola

Hej alla coola jag är en glad tjej på 19 jordsnurr som söker en ny vän. Kille eller tjej spelar ingen roll. Alla är lika colla tycker jag. På fritiden brukar jag leka med min hamster robin och med min super duper gulliga ökenråtta Ida. Ibland på helgerna går ja på födelsedagskalas det är kul med ibland brukar jag inte bli bjuden. Vad brukar alla ni andra käcka människor göra på er fritid? Nu ska jag gå till skolan och idag ska jag ha med mig min ökenråtta Ida för att visa hur coolt det är. Om ni är intresserade av mig så vässa pennan och skriv en kommentar.

Nu ska jag gå till skolan och hålla ett tal på om nätdejting. Uh. Vill ej.

Hoppas alla får en trevlig och solig måndag!

M

Kommentarer
Postat av: linn

haha:D mycket inresserad:D

2008-04-21 @ 18:09:58

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback