Huvudstaden

Stockholm är så härligt ibland. Med sol och affärer som jag gillar. Jag och Hedvig hann inte gå på shoppingrunda så länge eftersom vi skulle fira en kompis till familjen men jag köpte burberrys nya parfym, som jag älskar!
Efter en god buffe på ett mysigt ställe och en MASSA tal. Lite för långa.. Var det dags att gå ut. Jag Hedvig och en kompis, Max, gick till Laroy och festade loss.

Vi dansade björn gustavsson, plocka äpplen och luft instrument, som vanligt. Kul var det!

Idag är jag så sjukt trött så jag orkar inte skriva ens. Tror jag ska sova middag eftersom jag har en utekväll på palace planerad. Inga kläder har jag, vilket ger mig panik. HJÄLP MIG NÅGON.

Ha en världsbäst kväll!

Kommentarer
Postat av: mooe your hooe

hihi du är också så söt :D hihi. vi kan väl hitta på nånting i veckan, du jag och Ida ?:) vore kul att slå ihop lite gamla minnen. jag saknar er två :)

Postat av: mooe again

haha du om någon borde väl kunna sjunga :D det är inte klokt. jag har aldrig hört dig sjunga och du har gått i musikklass i 6 år!

2008-04-05 @ 22:02:55
URL: http://imoe.blogg.se

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback