I ottenmiljön

Det var till min stora förvåning roligt att jobba igår. Trevliga människor att jobba med!

När man gåt runt med den lilla brickan och en äcklig trasa i handen kan man inte hjälpa att man börjar observera och studera de människor som verkligen tagit sig til otten en fredagskväll. Man vet ju hur de känner sig, för man har ju gjort det själv ganska många gånger.
 
Jag kan precis se hur snygg den där tjejen som tagit på sig partylinnet och kommer upp för trappan från garderoben känner sig. När hon hör musiken blir ho verkligen övertaggad och börjar åla dig i en liten diggande dans och skriker gärna till lite samtidigt som hon springer till dansgolvet. 

I ottenmiljön:

♥Det var kul hos David. Speciellt tyckte jag om gräddfilen som var till tacosen :D

♥Jag tjejs shorts var så korta att de inte lämnade mycket, eller a, någonting till fantasin

♥En kille som började prata teckenspråk med mig och följde efter mig och jag trodde att han drev med mig så jag ignorerade honom lite grann, senare förstod jag att han verkligen var döv.

♥En annan kille son pratade danska, när jag inte förstod höjde han bara rösten för att försöka få mig att förstå, men han sa ju exakt samma sak på exakt samma sätt, fast högre. Den enda skillnaden var att han nu hade lagt till mer spott som sprutade rätt in i mitt öra.

Vissa saker stör mig men jag kan inte göra något åt dem. Det stör jag mig också på. AH. 

image207
Martina
  

Kommentarer
Postat av: Grappen

Jag ringer dig. hoppas verkligen inte att du gickhem själv i natt.

Postat av: sanna

Hej Tiny! Tänkte på er i torsdags, hoppas att allt gick så bra det kunde...puss

2008-04-19 @ 17:10:34
URL: http://sannie.webblogg.se

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback