Igenkänd..

.. På fel ställen och på fel sätt. :D

♣ På sol och motion, inte för att jag tränar där, utan för att jag solar där. :P På nautilus tror jag dock inte att  de vet  vem jag är eftersom jag tyvärr inte utnyttjar mitt kort till fullo direkt.

♣ På banken, inte för att jag sätter in pengar ( det hade ju varit rätt käckt), utan för att jag länsar mitt spakonto lite mer för varje månad.. .

♣ På brothers och sisters, inte för att jag shoppar loss, utan för att jag stalkar min pojkvän och hälsar på honom där varje dag.

♣ På otten, och det är ju rätt tragiskt bara det.. Haha. :)




Kommentarer
Postat av: Ida Linnéa Karlsson

Haha :) Du jag gogglade på ditt namn, kom upp flera på förstasidan som var just du. Cool :) Vi hörs sen fjantjävel

Postat av: linn

HAHA! :D

2008-04-03 @ 20:51:14

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback