Ja, kom hit student!

Nu ropar hela min kropp och mitt hjärta (fast tyst) efter studenten. Jag behöver det nu!

Idag har det varit en mysig dag. Lite sova middag, lite sol i parken med Linn och Julia, lite glass och sol med Jonas och Linn. Mango och polka med saltlaktits strössel. Ja, jag vet att det mitt nya liv är på G men jatar det i små steg. :D

Nu ska jag snart bege mig hemåt och plugga hemprov. Jag ska vara effektiv och amtitiös. Med mammas hjälp och med en stor kopp te och en smoothie av björnbär och hallon i handen. Yes! 

Ah, det/du stör mig.. 

Martina

Kommentarer
Postat av: Ida

Men Martina du är inte 2dbest, frida skickade ett sms vid halv ett på natten o sa att jag skulle ta träningskläder bara. Du kunde ju bara bytt om och följt med. Är det de du stör dig på eller är det nått annat också? Jag ringer dig sen jag får klump i magen av att tänka att du stör dig på mig


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback