Jag, Ida & analysen

Martina säger:
Imorn blir det uppesittarkväll. Du, jag och analysen


Ida - kanske inte svarar säger:

jajamen mkt kaffe o så. fundera på att köpa snus till i morgon också


Ida - kanske inte svarar säger:

sköna klädet inget smink inga smycken bara vi tre


Martina säger:

Haha, mm jag säger till analysen att hon ska ta med snus


Ida - kanske inte svarar säger:haha feministen, tar förgivet att analysen är en hon. Fråga om hon rakar sig under armarna

image222 + ANALYSEN
(Har ingen bra bild på henne)


Kommentarer
Postat av: ida

jaa men snälla det vore ju supermysigt :) när det där skitarbetet är inne så tycker jag att vi ska skämma bort oss själva och göra nått riktigt mysigt. jag längtar :)

Postat av: Ida Linnéa Karlsson

Haha kan vi inte bara ändra hela syftet med vårat projektarbete och jämföra feminister ur ett analytiskt perpektiv idag med för hundra år sedan. fast självfallet då feminister i en vanlig småländsk svensk familj. Vilken snilleblixt va? Känns som det finns mkt fakta om just det. Vi frågar Sophie Dereleldt det i morgon. Sov gott nu din lilla hanpåfilmenfrånkryssningenssnoppälskare

2008-04-10 @ 00:07:57
URL: http://idalinnea.webblogg.se

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback