Jag vill..

Antingen Vill jag fika på waynes med frida och Ida eller åtminstone någon av dem. En Latte
Med vit chokladsmak och lättmjölk. Tack!
image302image304

Eller så vill jag befinna mig på gran canaria i solen. Men lite vind och brun hy och fräknar.
image303image305

Eller så vill jag shoppa till min tomma garderob.
image307image306

Ett  till förslag som jag skulle kunna tänka mig är att festa med mina fina kompisar och bli full
och dansa och sjunga och inte bry sig så mycket om saker och ting.
image309image308

Här, i mitt rum i jursla med världens svåraste hemprov framför mig, vill jag inte vara i alla fall.

Kommentarer
Postat av: frida

jag vill också dricka latte pa waynes med er, varför känns det som en evighet sen?

2008-04-20 @ 21:56:23
Postat av: Ida

Ohh nu är blogg martina igång igen:D Haha jag vet men jag har faktiskt tänkt på analklåda innan du sa det. Ring patentverket och be om patent på analklåda:) Förlåt du kan få sno ett ord från mig om du vill :)Ne men nu ska jag gå och klia på mina hemoröjder i anus. Ses i morgon puss på dig // din klåda


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback