Lättat hjärta

Konversation igår på msn mellan Linn och Martina.

Martina: Fråga 6 känns som att man står vid början av Mount Everest och ska bestiga det... På fyra minuter.. 

Linn: Jag är vid ytan på ett hav med 700 meter djup, sedan slänger nån ner ett mynt som jag ska hämta, fast jag vet att mina trummhinnor kommer att spräckas halvvägs. 

Men nu, gott folk, är berget bestiget och myntet hittat. Med skoskav och spräckta trumhinnor. Men det var värt det! Lättnad!

Nu väntar pick nick. SÅ sugen på det!

image321
Granny Canary. :)
  


Kommentarer
Postat av: Ida

Tack älskling den lilla komentaren kändes som (här kommer den traditionella liknelsen) att hitta en liten planka från ett sjunket skäpp att flyta på och hoppas den håller tills det kommer ett stort fartyg och plockar upp än eller man flyter i land på en bebodd ö. Vi hörs sen!

Postat av: Fredrik

gött med picknik!

2008-04-24 @ 15:09:37
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se
Postat av: linn

HAHA:) bra beskrivningar:D

2008-04-24 @ 16:28:45

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback