Mina Favoriter

Jag har kommit på att små stunder verklligen förgyller mitt  liv. 

♥När jag lägger mig ensam i sängen sent på kvällen. Renbäddat och nyduschad. Mörkt. Med ipoden i handen och "mest spelade- listan"  spelas upp.

♥När jag hinner gå en promenad och det är varmt och solen lyser men det känns nytt att andas. Ingen gammal luft som har funnits i någon annans lungor en sekund tidigare, som på bussen.

♥En lugn fika på Waynes med en latte med lättmjölk och vit choklad smak i framför mig. Ahh!

Dessa är stunder som händer tillräckligt ofta i mitt liv för att de ska bli traditioner och finnas på min favoritlista med ändå händer tillräckligt sällan för att jag inte ska tröttna på dem.

image296
Min utsikt hos Robin. (och även antagligen det fönster som vår utvecklingsstörda granne
observerar allt vi gör igenom.)


Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback