Panikångestattack

Jag känner att det kryper i hela kroppen. Jag kan inte sitta still för länge för då känns det som att jag förlorar tid att göra något jag borde. Jag springer överallt jag ska, som att jag sparar tid på det? Nej. 

Jag vaknade på natten av att mina höll på att falla sönder i små torra flisor och läpparna såg ut som ett litet stjärthål. Jag inser med min smarta reptil hjärna att jag behöver något mjukgörande. DIREKT!
Jag letar i min sminkväska och hittar ett läppstift som jag med mina sömnskadade ögon anser har en svag skimrande färg. Jag smetar på läppstiftet över läpparna OCH utanför och går nöjt och lägger mig i sängen. På morgonen vaknar jag med läppar, större än Anna Nicole Smith. INTE på ett positivt sätt. Färgen sirtter där den sitter. Så nu går jag runt med täckstift runt mina läppar. Jag gillar foundationfärgade läppar.....

image293

Martina a k a Annie

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback