Planer

Jag känner mig INTE nöjd över att jag och Ida inte lyckades skriva klar vårt projektarbete. Däremot känner jag mig nöjd över att jag ska spendera den här kvällen hemma. En lugn kväll med Robin. Laga middag och kolla på film och äta popcorn. Precis vad jag vill ha!

Imorn ska jag göra kvällen lite mer raffig. Ta ett par drinkar, kanske något glas vin. Sen ska jag och mina fina vänner festa loss för att fira Anna & Anna! ♥
Det enda problemet med denna kväll är dock att jag inte har några kläder över huvud taget. Detta är ett väldigt vanligt klagomål från min mun.
Finns det någon fin klänning som någon har sett någonstans som kan passa mig?

Nu ska jag ta en lång dusch!

image292
Partypull släng dig i väggen. Här har vi partypriss! :P


Kommentarer
Postat av: Hedvig

Jag tycker mig kunna urskilja ytterligare ett problem med kvällen/helgen =(

2008-04-11 @ 19:24:34
Postat av: linn

partypull hahaha!:D jo man tackar!

2008-04-12 @ 12:09:38

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback