Projekt & Armband

Idag har jag och Ida kämpat på med vårt projekt. Nu är det verkligen bara finslipning kvar. Det känns OK. Det är kanske inte det besta jag har gjort. (definitivt inte) men med den tidsplan som vi själva satte upp så har vi varit duktiga, min bästis och jag!

Nu ser jag fram emot en veckas pluggande. Jag insåg precis att jag har sjukt mycket att göra. Magen börjar knyta sig och jag känner att min andning blir lite häftigare. Dvs jag har lite panik.
 
Jag fick tidigare idag ett samtal från R som antagligen har lite dåligt samvete för att han kom hem vid 6 inatt och väckte mig. Han har köpt ett armband åt mig. Även om jag känner mig lite smått irriterad så är jag ändå nöjd med att det slutade som det gjorde: alltså att jag fick ett armband. :D

Nu ska jag ner och mysa med han som orsakat min sömlösa natt..

Trevlig söndagskväll alla mina kattungar!

M

Kommentarer
Postat av: Ida Linnéa Karlsson

Mjaaauu! *jamar likt en myrlings gråt*


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback