Sista rycket tar aldrig slut...

Jag har tänkt: "nu ska jag kämpa sista veckorna" i flera månader nu. Nu börjar min kämparglöd försvinna. Jag ser inga direkt resultat på min ambition hittills, så varför fortsätta?

Nu ska jag göra mina ärenden på stan innan jag beger mig till Söderköping, tar bort min stygnn och sedan äter middag hos min kära far. Efter det, tillbaka till norrköping och otten för att jobba.. Lönehelg.

Konvesation mellan mamma och hennes sambo:

Mamma: I en text jag läste stod det att man kunde färga brösvårtorna.. Det känns väl enormt onödigt?

Håkan: Ja, varför skulle man vilja göra det? I vilken färg?

Mamma: Ja, inte vet jag. Men det värsta är att det finns något ännu värre. Jag har hört rykten om att man kan bleka sitt anus.

Håkan ger mamma en förvånad blick och jag står i närheten och skrattar.

Håkan: VARFÖR??? Vem ska man visa sin snusmuskel för?

 / Märtstjärt

Kommentarer
Postat av: Ida Linnéa Karlsson

Hahahaha oh det där had ejag velat höra. Vi la undan ett par svarta chinos till johan de beaga (stavas det verkligen så? Bescha!) hihi vi hörs sen pussipuss


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback