SOLEN

Tack solen och tack Ida för att ni två gjort min dag varm och trevlig. Jag och Ida satt på fräcka och solade oss i linne. Vi åt oss proppmätta på en sallad som i mitt fall bestod av cous cous, tonfisk, soltorkade tomater, fetaost och marinerade vitlökar med en fetaost-creme röra. Ah! Favoriten. Sedan toppade vi men latte. 

Livsnjutare är vad vi är. 

Annars har jag följt mitt schema nedan på varje punkt. Utom religionsplyggandet, som ska sätta igång nu. Marxismen, håll i hatten. 

  image317
Här sitter jag. NAKEN? VA? Nej, jaha, jag hade linne på mig. Det var bara samma färg på
kroppen och linnet. Blek som en vinterdag men härligt var det! 

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha "NAKEN!?"

Postat av: Tom

Blekfis:D

2008-04-22 @ 22:18:37
URL: http://www.starsandfashion.webblogg.se

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback