Tumult av sex-sms, lappar och psykiska sjukdomar

Hej svejs i lingon skogen. (igen, det har blivit mitt nya favorit uttryck)
Nu är den här skoldagen ÄNTLIGEN över. Jag har klarat av ett tal, ett prov och en inlämning av ett arbete. Jag känner mig ovanligt flitig. En känsla jag inte testat på på väldigt länge.

På psykologin var jag (och jag gissar på en del andra också) väldigt övertrötta. Vi satt och skickade sms med lite härliga fantasier till varandra. Mitt i tumultet bland sex-sms, brev-lappar och psykiska sjukdomar ploppade ett minne upp i min hjärna:

Berättat av en person som jag tycker mkt om:
"En dag efter att jag och ...... (censur) varit ute och festade låg vi och myste i sängen. Savann/öken- känslan i min mun gjorde att jag tvingade mig upp ur sängen för att hämta ett glas vatten. Jag var borta ett tag och kom tillbaka till min älskling. Jag bestämde mig för att lite mysigt krypa upp vid fotändan och åla mig uppåt till ansiktet för att avsluta med en puss. När jag börjar närma mig kroppens mellanregion kände jag en förfärlig lukt. Jag börjar hysteriskt vifta med ena armen medan jag håller för näsan med den andra. ..... (censur) har släppt en riktig bakis-fis medan jag varit och hämtat vatten"

Haha! 

Ha en bra eftermiddag allihop! Nu är det pluggdags för hela slanten!

Märtstjärt

Kommentarer
Postat av: Ida Linnéa Karlsson

Dagens roligaste haha. Nej skulle aldrig våga lägga ut någon av dem. du får se den kommer snart. Ladda upp nån på youtube då:) vi har fått en kommentar på youtube på våran grapparfilm från nån 20 årig kille som också har en krysnsingsfilm:) Den filmen har visats 140 ggr redan:)


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback