Åh SÄMST!

Av min positiva rubrik förstår ni att detta inlägg bara kommer innehålla gläderop!
NEJ!

Den här dagen som började så bra har nu förvandlats till en monsterdag. Jag duschar och bestämmer mig för att jag är för ful för att gå till jobbet med lockigt hår och därför börjar jag platta håret. Känner att det stixker till i händerna och ser en eld flamma upp.. Aaaahgh! Min plattång brinner!!. Jag blåser på sladden medan och chokad skriker "det brinner, aajj jag fick en stöt" till Robin. Sedan kommer jag på att jag kan dra ur sladden. Om inte skadan går på garantin kommer jag i hemlighet stoppa in sladden i en kontakt och glömma plattången på hårvårdsbaren.. :P

Jag mår illa och stör mig och har ont i huvudet. USCH!

Kommentarer
Postat av: Jenny

ojojoj..ja vet hur jävla rädd man blir när de börjar brinna, haha man vet inte vad man ska göra. När jag skulle göra sås en gång började kastrullen brinna, de var typ 1 meter hög låga. Ja började skrika och ropade på jocke (som SATT på toaltten) och rusade ut (utan att ens hinna torka sig) HAHAH.. så sjukt men sant.


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback