Hösthysteri

Mitt i all denna hösthysteri känner jag ändå ett sting i kroppen av att sommaren ska försvinna. Jag har liksom inte upplevt den svenska sommaren ordenkligt. Jag vill ha fler sol-dagar, fler ligga-och-läsa-hela-dagen-dagar fler sommar utflykter.
Midsommarhelgen var en av de bästa helgerna under hela sommaren.




Jag hoppas på ännu en trevlig helg på nötudden snart..

Men.. när jag tänker efter man kan ha lata dagar och göra utflyter på hösten också. Det är på ett helt annat sätt.. Men det är mysigt också. Jag har en STOOOR lust att hitta på något annorluna.. Förslag någon? 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Mysigt ni verkade ha på midsommar:)

Ja, jag kommer med Adolf, det blir den rosa klänningen:) Har du föresten någon svart sjal eller kavaj som jag skulle kunna få låna att ha över ? Jaha, fyller han 22? Mmm. men på söndag kan jag nog inte..men vi får helt enkelt pussla ihop det hela! Puh


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback