Ida-Martina kväll!

Tyvärr blev den omtalade fikan inte av igår.. Jag tror det blir en ombokning på den.
Istället ska jag och min Idy ha en sleep over ikväll. Eventuellt med solbrända Anna också.  Det blir funny!

Just nu har jag lunch på jobbet, en sen lunch och faktiskt min andra lunch idag. Jag tränade imorse
och var varg-hungrig när jag kom till jobbet så på första rasten åkte kycklingen och riset från matlådan
ned i magen.

Nu äter jag en toast på rågbröd, pesto, soltorkade tomater och fetaost. Dessutom köpte jag en smoothie
på hallon och blåbär av världens skönaste tjej som jobbade där.

Jag söker fortfarande inspirtion till vad jag ska skriva i min blogg.
Kanske inspireras lite av Ida ikväll. Vi ska smida planer förstår ni!


Kommentarer
Postat av: f

ja, varöfr blev den inte aaav? måste ombokas, mycket snarast!

2008-08-21 @ 19:01:58

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback