Lasagne á la mamma

Nu har jag pressat i mig mammas lasagne liiite för snabbt och i liiite för stor mängd.
Så nu känner jag ett slags illamående som vilar över mig.

 
Jag har kommit på att jag pratar väldigt mycket med mig själv. Idag var jag ensam under lunchen och försökte sätta på TV:n i lunchrummet. När detta inte gick svor jag lite tyst för mig själv. Sedan när TV:n väl hoppade igång gick det inte att byta kanal. "Nehepp" sa jag högt för mig själv "jag får väl kolla på det här då

Några okända kollegor satt lite längre bort i soffgruppen och kollade på mig. Jag antar att de kollade om jag pratade i telefon eller hade headset på mig. När de upptäckte att jag varken hade mobilen vid örat eller ett head set intyickt i örat kollade de bort och lämnade snart rummet (jag tvivlar dock på att detta berodde på mitt samtal med mig själv)  

När de hade gått bet jag mig i kinden och fortsatte klaga vidare i ett samtal med mig själv. Ganska högt.



Back to work.

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha de där är lite roligt egentligen hur man kan ha en sån konversation för sig själv. jag är duktig på de ja med... hah..


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback